La propietat es compon de dues plantes, a més d´ampli soterrani. Sobre rasant, i al llarg d'un corredor, veiem les estades; començant per una àmplia habitació amb finestra exterior, antiga cambra de reixa, que bé pot fer funció de saló o d'habitació principal. Seguim per una habitació interior individual, i quan sortim al corredor, trobem les escales que ens condueixen a la primera planta, però que estan contigües amb el menjador que comunica amb l´àmplia cuina amb sortida a petita terrassa que accedeix a bany amb dutxa. Des d´aquesta terrassa i, baixant per unes escales, arribem a un gran soterrani que ofereix grans possibilitats.
Tornant a l'interior de l'habitatge, i pujant per les escales, accedim a la primera planta, on veiem primerament l'àmplia habitació principal amb armari encastat. Sortint, un petit distribuïdor, que desemboca a la terrassa de la casa amb espai de rentat, i que veiem una habitació individual interior, i un altre doble exterior amb molta llum. També tenim un bany complet amb banyera, que dóna servei a aquestes estances.
Ubicada molt propera al Carrer Núria, eix comercial del Barri de la Maurina, amb tota mena de comerços i serveis, de parades d'autobús amb connexió al centre de Terrassa i centres escolars.
TERRASSA (BARCELONA) - ESPAÑA
CASA XALET | Venda
Ref.: 3502
TERRASSA (BARCELONA) - ESPAÑA
Altres característiques
- Calefacció -
- Traster -
- Terrassa
CASA XALET | Venda
Ref.: 3502